Petr Vondráček (41) má za sebou celou řadu výrazných profesních zkušeností. Ve finančním sektoru spojil svou kariéru se společnostmi, jako ČSOB nebo mBank, případně pojišťovnický gigant DAS. Všude se značnou měrou podílel na řízení marketingových strategií. V marketingově-reklamní agentuře Birel byl partnerem a zároveň řídil nový byznys, strategické vize i poradenství zákazníkům.
„Baví mě nacházet místa na trhu, který je zdánlivě obsazený. Positioning a vyhledávání synergií je v takovém případě skutečnou výzvou,“ říká Petr Vondráček.
„Naše volba vycházela nejen z faktu, že má Petr Vondráček mnoho zkušeností v marketingu, jímž se zabývá už dvacet let, ale také z toho, že má pořád chuť jít do výzev a překračovat horizonty,“ říká Petr Illetško, předseda představenstva záložny.
Vystudoval Fakultu chemicko-technologickou Univerzity Pardubice, v marketingu začal pracovat v roce 1994.
Ve volném čase se rád věnuje rockové hudbě a sportu. Je ženatý a má dvě děti. Zajímavostí je, že vlastní řidičský průkaz nejen na auto a motorku, ale také na traktor a vozidla těžší 3,5 tuny.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist