Barbora Šumanská se pohybuje v agenturním světě 10 let, z toho 7 let v Ogilvy. V minulosti vedla tým Consumer PR.
„Značky svou přítomnost na sociálních sítích vnímají jako nutnost. S narůstajícím počtem platforem, na kterých komunikují, ale mnohdy zapomínají, s kým se baví a proč,“ uvádí Šumanská. „Bez kvalitní strategie komunikace na sociálních sítích se proto značky neobejdou. Proč na té či oné platformě jsou, co a ke komu tam chtějí komunikovat, co je jejich komunikačním cílem. Nechceme být pouze generátorem hezkých obrázků, které čekají na lajky. Jsme partnerem, kterému jde o efektivní výsledek.“
Barbora Šumanská bude na pozici Head of Social v čele desetičlenného týmu, který má na starosti komunikaci na sociálních sítích pro značky E.ON a E.ON Energy Globe, LEGO, portfolio skupiny Sarantis (značky Astrid, B.U., STR8), IKEA nebo projekt Prezident 21. Kromě toho social rozvíjí i u dalších klientů napříč skupinou Ogilvy.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist