Barbora Šumanská se pohybuje v agenturním světě 10 let, z toho 7 let v Ogilvy. V minulosti vedla tým Consumer PR.

„Značky svou přítomnost na sociálních sítích vnímají jako nutnost. S narůstajícím počtem platforem, na kterých komunikují, ale mnohdy zapomínají, s kým se baví a proč,“ uvádí Šumanská. „Bez kvalitní strategie komunikace na sociálních sítích se proto značky neobejdou. Proč na té či oné platformě jsou, co a ke komu tam chtějí komunikovat, co je jejich komunikačním cílem. Nechceme být pouze generátorem hezkých obrázků, které čekají na lajky. Jsme partnerem, kterému jde o efektivní výsledek.“

Barbora Šumanská bude na pozici Head of Social v čele desetičlenného týmu, který má na starosti komunikaci na sociálních sítích pro značky E.ON a E.ON Energy Globe, LEGO, portfolio skupiny Sarantis (značky Astrid, B.U., STR8), IKEA nebo projekt Prezident 21. Kromě toho social rozvíjí i u dalších klientů napříč skupinou Ogilvy.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist