Tereza Kučerová nastupuje 1. června na pozici Chief Marketing Officer. Do Bonami přichází z Bistro Agency, v minulosti pracovala například na rebrandingu a digitálních řešeních pro Moneta Money Bank, Hartmann-rico, LG a dalších. „V Bonami povedu celý marketing, výkonnostní i nevýkonnostní, a mým hlavním úkolem bude budovat značku a její povědomí na všech trzích,” vysvětluje.

Zdeněk Čech se v minulosti staral o customer care například v Mall Group nebo v Notino, kde měl pod sebou zákaznické služby pro 14 zemí včetně USA. S nastavením péče o zákazníky pomáhal také v Rohlik.cz. V Bonami bude mít na starosti zlepšení zákaznické zkušenosti napříč celou firmou, tedy od příchodu nakupujícího na web až po doručení balíčku. Tým Bonami v současné době čítá 100 lidí a vzhledem ke stabilnímu růstu i nadále plánuje nabírat další posily.

Za rychlým růstem Bonami.cz stojí především zahraniční expanze a úspěšný prodej nábytku. E-shop momentálně působí ve čtyřech zemích - kromě ČR také na Slovensku, v Polsku a Rumunsku - a celkově skupina k prvnímu čtvrtletí 2017 hlásí 2,5 milionu registrovaných členů. Prodej nábytku se na obratu e-shopu, který se původně soustředil spíše na menší doplňky a dekorace, podílí už třetinově. Letos Bonami.cz cílí na obrat 700 milionů.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist