Tereza Hajná přišla do Mall.cz z SQLdep, firmy spadající do skupiny Rockaway. Předtím měla na starosti například digitální marketing v IBM. V Mall.cz už zvládla mimo jiné velmi úspěšnou vánoční kampaň s Leošem Marešem.

„Klíčové je pro nás budování vztahu se zákazníky. Díky speciálním metrikám a pokročilé práci s analýzou dat zjistíme, jak uživatelé s obsahem pracují. Poté se jim můžeme lépe přizpůsobit a vytvářet takový obsah, který pro ně bude opravdu relevantní,“ dodává Tereza Hajná.

Nová obsahová marketingová strategie bude postupně implementována ve všech regionech. „Chtěli bychom dosáhnout maximálního propojení obsahu se sociálními médii a v tomto směru se stát špičkou ve středoevropském regionu,“ přibližuje Tereza Hajná. „Věříme, že díky globálnímu zásahu Mall Group i skvěle sehranému týmu profesionálů můžeme brzy určovat marketingové trendy v e-commerce.“

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist