Sean Gaddis se pohybuje na poli e-commerce a marketingu již mnoho let. Ve skupině Rockaway působil dva roky jako šéf Value Creation Teamu, kam přešel z pražského AVG. Předtím pracoval také v marketingových týmech společností eBay a Skype a má bohaté zkušenosti s rozvíjením startupů.

 „V předchozích dvou letech se nám v Mall Group podařilo vybudovat silný a zkušený tým, který neustále přináší nové nápady a inovace. Nadále se proto chceme se soustředit na neustálé zlepšování zákaznických zážitků při nakupování. Klíčový pro nás bude také obsahový marketing a spolupráce se Social Media Teamem,“ dodává ke své nové pozici Sean Gaddis CMO Mall Group.

Sean bude jako šéf marketingu zodpovědný za všechny země, ve kterých Mall Group působí, a za značky spadající pod Mall.cz jako Czc.cz, Vivantis.cz, Proděti.cz a BigBrands.cz.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist