Miriam Bóthová přichází z agentury Kofein, kde získala zkušenosti se správou kampaní pro tuzemské i zahraniční klienty.
Jan Škoda dříve pracoval ve společnosti Seznam.cz, kde spravoval klientské účty v systému Sklik. Oba se budou nově na pozici PPC Specialist starat o kampaně klientů ACOMWARE.
Miloš Jedlinský je další posilou týmu. Má zázemí v IT, profesionálně se však věnuje hlavně performance marketingu. Do ACOMWARE přichází ze společnosti Vivantis, v níž pracoval jako specialista na zbožové srovnávače.
Nastupuje rovněž Lukáš Uher, který byl ve společnosti Seznam zodpovědný za správu PPC v systému Sklik.
Oba nováčci budou spravovat účty klientů ACOMWARE v systémech Adwords a Sklik.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist