Miriam Bóthová přichází z agentury Kofein, kde získala zkušenosti se správou kampaní pro tuzemské i zahraniční klienty.

Jan Škoda dříve pracoval ve společnosti Seznam.cz, kde spravoval klientské účty v systému Sklik. Oba se budou nově na pozici PPC Specialist starat o kampaně klientů ACOMWARE.

Miloš Jedlinský je další posilou týmu. Má zázemí v IT, profesionálně se však věnuje hlavně performance marketingu. Do ACOMWARE přichází ze společnosti Vivantis, v níž pracoval jako specialista na zbožové srovnávače.

Nastupuje rovněž Lukáš Uher, který byl ve společnosti Seznam zodpovědný za správu PPC v systému Sklik.

Oba nováčci budou spravovat účty klientů ACOMWARE v systémech Adwords a Sklik.

Jan Hošek a Martina Kubalíková posílili obchodní tým společnosti ACOMWARE - čtěte ZDE

Ondřej Smékal ve vedení konzultační společnosti ACOMWARE - čtěte ZDE

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist