Miriam Bóthová přichází z agentury Kofein, kde získala zkušenosti se správou kampaní pro tuzemské i zahraniční klienty.
Jan Škoda dříve pracoval ve společnosti Seznam.cz, kde spravoval klientské účty v systému Sklik. Oba se budou nově na pozici PPC Specialist starat o kampaně klientů ACOMWARE.
Miloš Jedlinský je další posilou týmu. Má zázemí v IT, profesionálně se však věnuje hlavně performance marketingu. Do ACOMWARE přichází ze společnosti Vivantis, v níž pracoval jako specialista na zbožové srovnávače.
Nastupuje rovněž Lukáš Uher, který byl ve společnosti Seznam zodpovědný za správu PPC v systému Sklik.
Oba nováčci budou spravovat účty klientů ACOMWARE v systémech Adwords a Sklik.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist