Soňa Skoncová bude mít na starosti marketing a businessdevelopment skupiny Premium FashionBrands a její značek na slovenském trhu, eventmanagement a mediarelations. Velmi významnou součástí její práce bude komunikace v online prostředí prostřednictvím sociálních sítí PFB, spolupráce s ambasadory značky a podpora e-commerce. Na Slovensku i v České republice bude Skoncová reprezentovat značky patřící do portfolia PFB, jako např. Hugo Boss, Geox, ArmaniJeans, TrussardiJeans nebo Multibrand s luxusní obuví a doplňky Beltissimo.

Soňa Skoncová je jedna z nejpopulárnějších žen na Slovensku a vicemiss z roku 2009. Bude i nadále působit v TV JOJ jako moderátorka a tvář relace Topstar. Dále se bude věnovat i svým aktivitám v modelingu, ve kterém se pohybuje již od svých 15 let, a svému úspěšnému projektu I love Kuku.

„Nesmírně si vážím nabídky, kterou jsem přijala s respektem a velkým nadšením. Věřím tomu, že mé dlouholeté zkušenosti v oblasti módy, médií, sociálních sítí a schopnosti rozhledu budou pro společnost Premium FashionBrands očekávaným přínosem. Těším se, že budu součástí tohoto dynamického týmu lidí," říká Skoncová.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist