Soňa Skoncová bude mít na starosti marketing a businessdevelopment skupiny Premium FashionBrands a její značek na slovenském trhu, eventmanagement a mediarelations. Velmi významnou součástí její práce bude komunikace v online prostředí prostřednictvím sociálních sítí PFB, spolupráce s ambasadory značky a podpora e-commerce. Na Slovensku i v České republice bude Skoncová reprezentovat značky patřící do portfolia PFB, jako např. Hugo Boss, Geox, ArmaniJeans, TrussardiJeans nebo Multibrand s luxusní obuví a doplňky Beltissimo.
Soňa Skoncová je jedna z nejpopulárnějších žen na Slovensku a vicemiss z roku 2009. Bude i nadále působit v TV JOJ jako moderátorka a tvář relace Topstar. Dále se bude věnovat i svým aktivitám v modelingu, ve kterém se pohybuje již od svých 15 let, a svému úspěšnému projektu I love Kuku.
„Nesmírně si vážím nabídky, kterou jsem přijala s respektem a velkým nadšením. Věřím tomu, že mé dlouholeté zkušenosti v oblasti módy, médií, sociálních sítí a schopnosti rozhledu budou pro společnost Premium FashionBrands očekávaným přínosem. Těším se, že budu součástí tohoto dynamického týmu lidí," říká Skoncová.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist