Zuzana Řezníčková dosud působila jako ředitelka divize Prodej a marketing vydavatelství Economia, které je součástí skupiny BMM právě tak jako Luxury Brand Management.

„Zuzana Řezníčková nás svou prací ve skupině BMM přesvědčila, že dokáže zásadním způsobem přispívat k transformaci a růstu našich firem. Hlavní prioritou nové generální ředitelky je zvyšování a zkvalitňování péče o české a zahraniční klienty a poskytování prvotřídního servisu ve všech našich buticích,“ uvedl předseda představenstva společnosti LBM Kamil Čermák.

Dříve pracovala jako Executive Director pro retail v ČEZ Prodej, Chief Sales and Marketing Officer v Telefónice O2 Slovakia nebo jako viceprezidentka pro marketing a prodej v Českých aeroliniích.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist