Zuzana Řezníčková dosud působila jako ředitelka divize Prodej a marketing vydavatelství Economia, které je součástí skupiny BMM právě tak jako Luxury Brand Management.
„Zuzana Řezníčková nás svou prací ve skupině BMM přesvědčila, že dokáže zásadním způsobem přispívat k transformaci a růstu našich firem. Hlavní prioritou nové generální ředitelky je zvyšování a zkvalitňování péče o české a zahraniční klienty a poskytování prvotřídního servisu ve všech našich buticích,“ uvedl předseda představenstva společnosti LBM Kamil Čermák.
Dříve pracovala jako Executive Director pro retail v ČEZ Prodej, Chief Sales and Marketing Officer v Telefónice O2 Slovakia nebo jako viceprezidentka pro marketing a prodej v Českých aeroliniích.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist