Dosavadní marketingová ředitelka Pavlína Louženská se rozhodla odejít z H1.cz po téměř čtyřech letech. „Hájednička mi dala spoustu zkušeností i kontaktů. Nastal ale čas jít dál. Odchod do ZOOTu je pro mě nejen logický krok, ale i srdcová záležitost. Přeji celé H1.cz jen to nejlepší a hodně štěstí v nastartovaných změnách,“ říká ke svému odchodu Louženská.
Generální ředitel H1.cz Filip Kahoun k tomu uvedl: „Myslíme si, že je na čase uzavřít období hravé komunikace, která naší značce dlouhá léta slušela a soustředit se místo toho na odborněji zaměřený marketing. Máme trhu rozhodně co nabídnout. Kromě vlastních bohatých zkušeností chceme ve své prezentaci zužitkovat i nové know-how, které proudí z naší globální skupiny”. H1.cz v této souvislosti otevírá pozici Brand Managera, jehož úkolem bude nadefinovat a uvést do života novou identitu značky. „Změna bude postupná, protože na revoluce příliš nevěřím,“ uzavírá Kahoun.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist