Šárka Brožová pracovala sedm let v PR agentuře Crest Communications pro klienty z oblasti Consumer Marketing. Nyní se této sféře věnuje v AMI Communications, kam nastoupila na pozici Account Manager a kde vede tříčlenný tým zaměřený na rychloobrátkové značky. Mezi její klienty patří nápojové značky Nescafé, Caro a Granko nebo CSR projekt společnosti L´Oréal nazvaný Pro ženy ve vědě.

Šárka Brožová vystudovala jazykovou školu Kent College v Sydney a následně pokračovala studia v oboru cestovní ruch na australské Holmes College.

Mezi její záliby patří windsurfing a zimní sporty.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist