Šárka Brožová pracovala sedm let v PR agentuře Crest Communications pro klienty z oblasti Consumer Marketing. Nyní se této sféře věnuje v AMI Communications, kam nastoupila na pozici Account Manager a kde vede tříčlenný tým zaměřený na rychloobrátkové značky. Mezi její klienty patří nápojové značky Nescafé, Caro a Granko nebo CSR projekt společnosti L´Oréal nazvaný Pro ženy ve vědě.
Hana Kovaříková vede tým ICT agentury AMI Communications - čtěte ZDE
Andrej Bosanac Account Managerem v AMI Communications - čtěte ZDE
Šárka Brožová vystudovala jazykovou školu Kent College v Sydney a následně pokračovala studia v oboru cestovní ruch na australské Holmes College.
Mezi její záliby patří windsurfing a zimní sporty.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist