Jan Matějů (33) bude ve své nové roli řídit veškeré aktivity v oblasti trade marketingu, category managementu, rozvoje vztahu se zákazníky, komerčních a cenových strategií, obchodního reportingu, technického servisu a rozvoje značkových restaurací Staropramen Potrefená husa.

Jan Matějů přichází z německé pobočky společnosti Telefónica, kde vedl tým akvizic rezidentních zákazníků. Na pozici nahradil Zdeňka Prajse, který nově řídí marketing společnosti Pivovary Staropramen.

Je absolventem Technické univerzity v Liberci.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist