Paul Barnett, dosavadní obchodní ředitel pro oblast maloobchodní sítě (OFF Trade), zodpovídá nově také za obchodní tým pro restaurace a hospody (ON Trade), pro velkoobchody a shopper marketing. Jeho klíčovou odpovědností bude naplnění obchodní strategie v těchto oblastech. Paul Barnett přišel do Plzeňského Prazdroje v loňském roce z mateřské společnosti SABMiller Europe, kde působil od roku 2011 jako komerční ředitel se zaměřením na oblast Shopper Marketing. Před svým vstupem do pivovarské skupiny SABMiller pracoval 15 let ve společnostech Johnson&Johnson a Nestlé a působil kromě Evropy i v Austrálii a Asii a byl zodpovědný za inovační projekty v maloobchodní síti a vztahy se zákazníky na globální, regionální i místní úrovni. Paul Barnett pochází z Austrálie a vysokoškolské vzdělání získal na universitě Monash v Austrálii, kde vystudoval mezinárodní obchod. Mluví anglicky a domluví se rovněž čínsky. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování a fotografování.
Plzeňský Prazdroj bude reprezentovat Česko s programem proti pití mladistvých - čtěte ZDE
Catherine Sinclair HR ředitelkou společnosti Plzeňský Prazdroj - čtěte ZDE
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni - čtěte ZDE
Martin Grygařík byl jmenován novým ředitelem pro oblast maloobchodní sítě. Pro společnost pracuje již déle než 20 let. Vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu na Slezské univerzitě v Karviné. Začínal v Pivovaru Radegast, v roce 1995 stál u vzniku oddělení pro klíčové zákazníky, které poté několik let vedl. Od roku 2000 pracuje v oddělení OFF Trade, kde prošel řadu pozic až po ředitele pro klíčové zákazníky. Mluví anglicky a německy. Je ženatý, má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, fotbal a lyžování.
Tomáš Mráz se stal ředitelem obchodu restaurací a hospod. Ten se v oblasti ON Trade pohybuje po celou dobu své dosavadní sedmileté kariéry v Plzeňském Prazdroji, naposledy působil v pozici regionálního manažera prodeje od roku 2011. Předtím pracoval na různých regionálních i národních pozicích v agentuře CzechInvest. Tomáš Mráz vystudoval ekonomii na Jihočeské universitě v Českých Budějovicích. Mezi jeho koníčky patří hudba, turistika a dobré pivo.
Adriana Jahňáková se stala národní manažerkou pro oblast velkoobchodu. Do Plzeňského Prazdroje nastoupila v roku 2010 ze společnosti Coca-Cola, kde působila osm let na pozicích Marketingového a Inovačního manažera v Chorvatsku, Řecku a České republice. Své marketingové zkušenosti začala sbírat ve společnosti Procter and Gamble, kde působila pět let na regionální úrovni v Maďarsku a České republice. Adriana Jahňáková pochází ze Slovenska a vystudovala mezinárodní marketing na Ekonomické univerzitě v Košicích. Mezi její koníčky patří rodina, cestování a dobré jídlo.
Karel Kraus bude zodpovědný za aktivity Trade a Shopper marketingu. V Plzeňském Prazdroji pracuje od roku 2003. Prošel několika pozicemi v brand managementu pro různé značky a v posledních letech se jako marketingový manažer staral o značky Velkopopovický Kozel (pro ČR i zahraniční trhy) a Radegast. Karel Kraus vystudoval ekonomickou fakultu na Technické univerzitě v Ostravě a své první pracovní zkušenosti získal v neziskové organizaci AIESEC či společnosti Deutsche Telekom AG. Mezi jeho koníčky patří jeho dvě dcery Markéta a Helena a cestování s rodinnou.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist