Tomáš Hvězda je nově zodpovědný za kompletní vedení a rozvoj portfolia prémiových značek společnosti. V rámci své pozice bude vytvářet marketingovou strategii značek, řídit jejich komunikaci a koordinovat veškeré aktivity. Tomáš bude pracovat pod vedením marketingového ředitele Zdeňka Prajse.
Staropramen "zůstává na Smíchově". Y&R mu dodá promyšlenou kreativitu - čtěte ZDE
Tomáš Hvězda do marketingu společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2008 na pozici marketingového analytika. Od roku 2010 pak působil v roli manažera výzkumu. Díky svému dlouholetému působení na této pozici získal přehled o situaci na českém pivním trhu a jeho fungování. Kromě analýz trhu se zabýval výzkumy spotřebitelského chování, testováním výrobků, reklam či inovací a spolu s agenturou Ipsos se například podílel i na positioningové studii Censydiam, která se stala východiskem pro základní marketingové strategie jednotlivých značek společnosti.
Tomáš Hvězda absolvoval obor marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské v Ostravě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist