Tomáš Hvězda je nově zodpovědný za kompletní vedení a rozvoj portfolia prémiových značek společnosti. V rámci své pozice bude vytvářet marketingovou strategii značek, řídit jejich komunikaci a koordinovat veškeré aktivity. Tomáš bude pracovat pod vedením marketingového ředitele Zdeňka Prajse.

Tomáš Hvězda do marketingu společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2008 na pozici marketingového analytika. Od roku 2010 pak působil v roli manažera výzkumu. Díky svému dlouholetému působení na této pozici získal přehled o situaci na českém pivním trhu a jeho fungování. Kromě analýz trhu se zabýval výzkumy spotřebitelského chování, testováním výrobků, reklam či inovací a spolu s agenturou Ipsos se například podílel i na positioningové studii Censydiam, která se stala východiskem pro základní marketingové strategie jednotlivých značek společnosti.

Tomáš Hvězda absolvoval obor marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské v Ostravě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist