Marcela Syrovátková má za sebou dlouholeté pracovní zkušenosti v oblasti marketingu. Posledních 7 let působila na pozici Head of Branding ve společnosti Makro, kde zodpovídala za Českou a Slovenskou republiku. Před tím pracovala 13 let ve společnosti Henkel, kde zastávala vedoucí marketingové pozice a zodpovídala za Českou republiku spolu s regiony východní Evropy. Ve společnosti ROSSMANN bude mít na starosti chod a řízení marketingového oddělení.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist