„Steve má dvacetileté zkušenosti s marketingem, z toho přes deset let pracuje v cestovním ruchu. Jeho příchod je výrazným posílením týmu a věříme, že nám pomůže vybudovat strategii, která nás přivede mezi top společnosti na globálním trhu,” slibuje si od nového člena nejvyššího vedení firmy její ředitel Oliver Dlouhý.

Stephen Davis bude mít jako svůj hlavní úkol v Kiwi.com vytvořit strategii, která zesílí dosavadní marketingové aktivity zaměřené na akvizici nových zákazníků. Zároveň pomůže nastavit retenční kanály tak, aby Kiwi.com udrželo rekordní růst i v nejbližších letech.

„Doposud jsme se zaměřovali především na stabilizování firmy a záměrně potlačovali akviziční kanály, abychom umožnili firmě přežít vlastní růst. Do značné míry nás brzdil nedostatek lidí především v zákaznickém servisu. Nyní máme dostatek prostoru na to, abychom zvážili rozšíření marketingové strategie,” tvrdí nový přírůstek do týmu Kiwi.com Stephen Davis.

Kromě American Airlines pracoval v minulosti jako brand manager pro dalšího amerického giganta na poli cestovního ruchu Expedii či pro norskou jedničku mezi námořní elektronikou Navico.

Ve funkci šéfa marketingu Kiwi.com vystřídal Sampsu Nuotia, který tuto pozici dočasně zastával. Nuotio bude ve firmě dále pokračovat na své původní pozici global brand managera.

V následujících měsících se marketingový tým Kiwi.com rozroste o další nejméně čtyři lidí. Kromě implementation managera, který by měl zajišťovat kampaně po technické stránce, přibude do týmu nový junior campaign manager, grafik či social media manager.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist