Robert Chmelař přišel do skupiny Bohemia EnergyING, kde pracoval od roku 2007. Nejdříve měl na starosti interaktivní marketing a posléze byl zodpovědný za celou přímou distribuci, od reklamy až po procesy. Po rozdělení ING na bankovní a pojišťovací divize byl zodpovědný za marketing a komunikaci celé ING Bank. Předtím působil v marketingu Citibank a mediální agentuře OMD.

Jeho hlavním úkolem v Bohemia Energy bude sjednotit marketingovou strategii celé skupiny s cílem posílit především vnímání značky Bohemia Energy jako velkého českého dodavatele energií, který vždy přináší garantovanou nižší cenu a skvělou zákaznickou péči.

 

Hana Novotná má více než patnáctiletou zkušenost v oblasti korporátní komunikace a PR v agenturním prostředí. Před příchodem do Bohemia Energy vedla v Native PR tým konzultantů zaměřených na klienty ze spotřebitelského sektoru, průmyslu a farmacie. V agentuře se zároveň specializovala na poradenství v oblasti issue managementu a působila jako konzultantka pro HR marketing. Předtím působila v komunikační agentuře Grayling.

V rámci skupiny Bohemia Energy bude zodpovídat za externí i interní komunikaci a oblast CSR.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist