Robert Chmelař přišel do skupiny Bohemia Energy z ING, kde pracoval od roku 2007. Nejdříve měl na starosti interaktivní marketing a posléze byl zodpovědný za celou přímou distribuci, od reklamy až po procesy. Po rozdělení ING na bankovní a pojišťovací divize byl zodpovědný za marketing a komunikaci celé ING Bank. Předtím působil v marketingu Citibank a mediální agentuře OMD.
Jeho hlavním úkolem v Bohemia Energy bude sjednotit marketingovou strategii celé skupiny s cílem posílit především vnímání značky Bohemia Energy jako velkého českého dodavatele energií, který vždy přináší garantovanou nižší cenu a skvělou zákaznickou péči.
Hana Novotná má více než patnáctiletou zkušenost v oblasti korporátní komunikace a PR v agenturním prostředí. Před příchodem do Bohemia Energy vedla v Native PR tým konzultantů zaměřených na klienty ze spotřebitelského sektoru, průmyslu a farmacie. V agentuře se zároveň specializovala na poradenství v oblasti issue managementu a působila jako konzultantka pro HR marketing. Předtím působila v komunikační agentuře Grayling.
V rámci skupiny Bohemia Energy bude zodpovídat za externí i interní komunikaci a oblast CSR.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist