Jan Marek (35) má za sebou praxi v médiích i na pozicích mluvčího a PR manažera. Pracoval mimo jiné jako redaktor Hospodářských novin nebo Světa motorů. Šest let byl manažerem PR a mluvčím České pojišťovny. Koordinoval projekt Bezkola.cz, který získal Grand prix České ceny za PR 2014. Další dva roky zastával roli tiskového mluvčího v pojišťovně Direct.

„Honza představuje důležitou součástí našeho týmu, který se podílí na vnímání Generali jako moderní dynamické pojišťovny. Záleží nám totiž na tom, aby nám naši klienti a obchodní partneři rozuměli. V komunikaci se tak soustředíme na jednoduchost a srozumitelnost,“ říká Renata Werliková, ředitelka komunikace pojišťovny Generali.

Absolvoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. 

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist