Jan Marek (35) má za sebou praxi v médiích i na pozicích mluvčího a PR manažera. Pracoval mimo jiné jako redaktor Hospodářských novin nebo Světa motorů. Šest let byl manažerem PR a mluvčím České pojišťovny. Koordinoval projekt Bezkola.cz, který získal Grand prix České ceny za PR 2014. Další dva roky zastával roli tiskového mluvčího v pojišťovně Direct.

„Honza představuje důležitou součástí našeho týmu, který se podílí na vnímání Generali jako moderní dynamické pojišťovny. Záleží nám totiž na tom, aby nám naši klienti a obchodní partneři rozuměli. V komunikaci se tak soustředíme na jednoduchost a srozumitelnost,“ říká Renata Werliková, ředitelka komunikace pojišťovny Generali.

Absolvoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist