Michal Malysa přichází do Deloitte po pěti letech v agentuře Grayling, kde vedl divizi Public Relations. Má bohaté zkušenosti s poskytováním komunikačních služeb pro klienty v oblasti IT, technologií, financí a průmyslu. Před tím byl osm let novinářem, zejména v TV Nova, Pražském deníku, Českém rozhlase a České televizi.

„Deloitte je silná globální firma, v níž v Česku pracuje řada velmi chytrých lidí. Dokáže vyhledávat a úspěšně navazovat spolupráci jak s etablovanými hráči, tak s inovátory přinášejícími na trh často unikátní řešení. Těším se, až budeme témata s tím spojená sdílet s odborným i širším publikem daleko výrazněji,“ říká nový šéf komunikace Deloitte v ČR Michal Malysa.

„Jsem přesvědčen, že Michal Malysa svými zkušenostmi významně napomůže v další úspěšné profilaci Deloitte jako technologicky inovativní poradenské firmy,“ řekl Petr Brich, ředitel Clients and Markets Deloitte Česká republika.

Oddělení Clients and Markets v Deloitte posílili nedávno další dva seniorní manažeři. Petr Kouřil nastoupil na pozici Head of Strategic Marketing a Jan Vyšehradský vede interní komunikaci.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist