Ivan Tučník (31) působil před příchodem do Sodexo Benefity rok a půl jako manažer komunikace v MAKRO Cash & Carry ČR, kde se věnoval zejména sociálním sítím, interní komunikaci a krizové komunikaci. Rok strávil v digitální agentuře Inspiro Solutions, v níž vybudoval tým zaměřený na tradiční PR. V agentuře AMI Communications přes dva roky pečoval o klienty z oblasti IT a technologií. Kariéru zahájil v agentuře Bison & Rose, kde pracoval čtyři roky.
Štěpán Tůma marketingovým ředitelem Sodexo Benefity - čtěte ZDE
Markéta Faltusová personální ředitelkou Sodexo Benefity - čtěte ZDE
„Digitalizujeme celé produktové portfolio, což se odráží i v proměně naší vnější komunikace. Úkolem pro Ivana bude podpořit vnímání značky Sodexo jako experta na benefity a partnera pro byznys, a to napříč všemi komunikačními kanály,“ komentuje novou posilu Štěpán Tůma, marketingový ředitel Sodexo Benefity.
Ivan Tučník vystudoval mezinárodní vztahy, evropská studia a podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně. Absolvoval studijní pobyt na University of Plymouth ve Velké Británii. Během svého působení v PR získal pětkrát Českou cenu za PR, z toho třikrát první místo.
Ve volném čase se věnuje cestování, horské turistice nebo kultuře. Zajímá se o gastronomii a jako certifikovaný sommelier i o dobré víno.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist