Ivan Tučník (31) působil před příchodem do Sodexo Benefity rok a půl jako manažer komunikace v MAKRO Cash & Carry ČR, kde se věnoval zejména sociálním sítím, interní komunikaci a krizové komunikaci. Rok strávil v digitální agentuře Inspiro Solutions, v níž vybudoval tým zaměřený na tradiční PR. V agentuře AMI Communications přes dva roky pečoval o klienty z oblasti IT a technologií. Kariéru zahájil v agentuře Bison & Rose, kde pracoval čtyři roky.
Štěpán Tůma marketingovým ředitelem Sodexo Benefity - čtěte ZDE
Markéta Faltusová personální ředitelkou Sodexo Benefity - čtěte ZDE
„Digitalizujeme celé produktové portfolio, což se odráží i v proměně naší vnější komunikace. Úkolem pro Ivana bude podpořit vnímání značky Sodexo jako experta na benefity a partnera pro byznys, a to napříč všemi komunikačními kanály,“ komentuje novou posilu Štěpán Tůma, marketingový ředitel Sodexo Benefity.
Ivan Tučník vystudoval mezinárodní vztahy, evropská studia a podnikové hospodářství na Masarykově univerzitě v Brně. Absolvoval studijní pobyt na University of Plymouth ve Velké Británii. Během svého působení v PR získal pětkrát Českou cenu za PR, z toho třikrát první místo.
Ve volném čase se věnuje cestování, horské turistice nebo kultuře. Zajímá se o gastronomii a jako certifikovaný sommelier i o dobré víno.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist