Dan Ledvinka působil posledních 5 let na mediálním trhu a zkušenosti v oblasti marketingu, komunikace a rozvoje obchodních vztahů získal ve vydavatelství Mladá fronta, kde měl dosud na starost rozvoj eventových aktivit ekonomického týdeníku Euro a také ve společnosti Media Events Company, která se zabývá marketingem a PR komunikací. Dlouhodobě byl zodpovědný za klienty z finančního sektoru, poradenské společnosti, advokátní kanceláře a odborné asociace i komory.
„Stále více si v dnešní době uvědomujeme nutnost rozvoje marketingových aktivit pro naše strategické klienty a partnery, budování povědomí o naší společnosti a posílení pozice pro business development. Jsem velmi rád, že můžu Dana přivítat v našem týmu a věřím, že díky svým zkušenostem a kontaktům bude přínosem ve všech zmíněných oblastech,“ dodává Petr Studnička, managing partner ASB Group.
Dan Ledvinka se podílel také na vytvoření velkých mezinárodních eventů, mezi které patří např.: Prague Capital Market Summit, CEE Innovation & Startups Forum a Chytřejší Česko.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist