Dan Ledvinka působil posledních 5 let na mediálním trhu a zkušenosti v oblasti marketingu, komunikace a rozvoje obchodních vztahů získal ve vydavatelství Mladá fronta, kde měl dosud na starost rozvoj eventových aktivit ekonomického týdeníku Euro a také ve společnosti Media Events Company, která se zabývá marketingem a PR komunikací. Dlouhodobě byl zodpovědný za klienty z finančního sektoru, poradenské společnosti, advokátní kanceláře a odborné asociace i komory.

„Stále více si v dnešní době uvědomujeme nutnost rozvoje marketingových aktivit pro naše strategické klienty a partnery, budování povědomí o naší společnosti a posílení pozice pro business development. Jsem velmi rád, že můžu Dana přivítat v našem týmu a věřím, že díky svým zkušenostem a kontaktům bude přínosem ve všech zmíněných oblastech,“ dodává Petr Studnička, managing partner ASB Group.

Dan Ledvinka se podílel také na vytvoření velkých mezinárodních eventů, mezi které patří např.: Prague Capital Market Summit, CEE Innovation & Startups Forum a Chytřejší Česko.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist