Kateřina Harris (43) má s marketingem v oblasti maloobchodu a značkového zboží bohaté zkušenosti z druhé strany. Před svým příchodem do obchodního řetězce Albert vedla pět let marketingové oddělení likérky Stock Plzeň – Božkov. Předtím působila ve společnosti Mars, kde se z počátku starala o portfolio značek firmy, později byla zodpovědná za oblast inovací v segmentu krmiv pro domácí zvířata na středoevropském trhu. V roce 2006 se pak stala marketingovou ředitelkou pro odvětví cukrovinek a hotových jídel. Kariéru začala v roce 1997 ve společnosti Opavia-LU (Danone), kde působila jako brand manažerka pro český a slovenský trh.
„Albert patří k jedné z nejúspěšnějších maloobchodních společností na tuzemském trhu a díky více než 300 prodejnám po celém Česku osloví miliony zákazníků týdně. Na působení v marketingovém týmu se proto velmi těším a považuji to za další profesní výzvu,“ říká Kateřina Harris. „Ráda bych se při našich aktivitách zaměřila na zdravý životní styl a podpořila vnímání obchodů Albert jako dobrého a odpovědného souseda ve všech lokalitách, kde působí,“ dodává.
Kateřina se ve svém volném čase věnuje především své rodině. Ráda také cestuje.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist