Jindřich Rampulka bude na pozici Customer Value Proposition Strategy Manager pro region CEE (Central and Eastern Europe) zodpovědný za rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy. Má 15 let zkušeností z telekomunikací, z toho polovinu v oblasti B2B marketingu ve společnostech O2 a Vodafone.
Tomáš Janovec, nově B2B Online Campaign Manager pro Českou i Slovenskou republiku, bude mít na starosti online kampaně B2B pro malé a střední podniky v obou zemích. Má 7 let zkušeností s digitálním marketingem, z toho několik let působil v oblasti B2B marketingu ve společnostech Evropa Services a Lyoness International.
UPC Business – B2B divize společnosti UPC Česká a Slovenská republika – je poskytovatel profesionálních telekomunikačních a IT služeb pro firmy a internetové poskytovatele (ISP). Služby UPC Business (vysokorychlostní internet, data, IP telefonie, hosting, cloud) stojí nad vlastní UPC celonárodní monitorovanou optickou sítí, která je součástí mezinárodní datové sítě Liberty Global – páteřní sítě celosvětového internetu s nejvyšší certifikací Tier 1. UPC je tak jednou z mála firem v České republice, která umí bezpečně propojit mezinárodní pobočky firem výhradně na vlastní síti.
UPC Česká a Slovenská republika je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb, který působí ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a v Karibiku.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist