Romana Jourdren bude v nové roli generální ředitelky pro region CEE zodpovědná za všechny aktivity GSK Consumer Healthcare napříč 30 trhy, z nichž nejdůležitější jsou Rusko, Polsko, Ukrajina, Česká republika, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko.
Má bohaté zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a celkového řízení firmy v sektoru spotřebního zboží. Předtím než začala v roce 2013 pracovat v GSK, působila ve společnostech Philips, EgonZehnder, Danone nebo Kimberly Clark. V posledně jmenované společnosti měla na starosti region střední Evropy a byla zodpovědná za aktivity v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Agendu spojenou s její novou pozicí bude jako rodilá Češka řídit z Varšavy, kde se nachází firemní ústředí pro region CEE, a zároveň se stane členem evropského vedení společnosti (European Leadership Team).
„Jsem nadšený, že se vedoucí role pro střední a východní Evropu ujímá Romana a že se zároveň stane členem evropského vedení naší společnosti. Romana je velmi talentovaná, umí dosahovat potřebných výsledků a své vedoucí schopnosti prokázala již mnohokrát, naposledy ve své předchozí pozici generální ředitelky pro ČR a Slovensko, ale i dříve během své kariéry. Tím, že ze svěřeného regionu pochází, zná zdejší spotřebitele, zákazníky i tržní poměry velmi dobře. Její bohaté obchodní zkušenosti, chuť vítězit a schopnost zapojovat na cestě za výsledkem do spolupráce různé týmy a spojovat lidi z ní činí ideálního kandidáta pro tuto roli,“říká Erhard Heck, Europe Region Head pro GSK Consumer Healthcare.
Romana Jourdren dodává: „Je pro mě skutečnou ctí, že mohu vést náš byznys v regionu CEE, kde již společnost GSK zanechala silnou stopu. Máme globální i lokální značky, které vítězí ve více kategoriích napříč mnoha trhy a spotřebitelé si je oblíbili. Příležitosti, které před sebou máme, jsou obrovské. Významnou částí mé práce bude zrychlit růst a zajistit naprostou soustředěnost na cestě k tomuto cíli. Vážím si také toho, že budu mít možnost vést tým plný skvělých a talentovaných lidí. Díky němu, silnému produktovému portfoliu a skvělým inovacím věřím, že se nám podaří být jednou z nejinovativnějších, nejúspěšnějších a spotřebiteli oblíbených společností v oblasti zdravotnického spotřebního zboží v regionu CEE.“
Pavel Behenský má velmi bohaté obchodní zkušenosti. Role obchodního ředitele pro ČR a Slovensko se ujal po vytvoření společného podniku mezi Novartis OTC a GSK Consumer Healthcare v roce 2013. Předtím pracoval jako Business Unit Head Mass Market. Kromě GSK působil v Procter&Gamble, Danone a Fromageries Bel. V P&G zastával různé obchodní a marketingové pozice, včetně obchodního ředitele, a to i na regionální úrovni.
V reakci na jmenování Pavla Behenského generálním ředitelem pro ČR a Slovensko Romana Jourdren dodala: „Jsem ráda, že se vedoucí role pro ČR a Slovensko ujme Pavel. Zná byznys velmi dobře a v minulých letech významně přispěl k našim úspěšným výsledkům, tj. k dosažení dvouciferného růstu, klíčového místa ve všech kategoriích a postavení jedničky v segmentu orální hygieny na Slovensku. Díky tomu, že jsem s Pavlem minulá léta spolupracovala, věřím, že je nejlepší volbou pro vedení týmu.“
Pavel Behenský doplňuje: „Těší mě, že mohu navázat na cestu, kterou započala Romana v roli generální ředitelky. Máme jasné priority a ambiciózní plány, abychom byli i nadále lídrem na trhu. A co je nejdůležitější, budu se moci spolehnout na tým, který pracuje se skutečným nasazením a vášní.“
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist