Karel Koupil se digitálnímu marketingu věnuje od roku 2003. Mimo jiné spoluzaložil nástroj pro chytré rozesílání e-mailů Email Machine, který využívají společnosti jako Nestlé nebo Česká pojišťovna. Se skupinou Kindred Group, do níž Nydrle patří, spolupracoval na dílčích projektech už od loňského roku. Nyní zde má nově na starost tým e-mailingových specialistů, se kterým zaštiťuje kompletní servis od návrhu komunikační strategie přes práci s databázemi až po analytiku kampaní.

„E-mailing je pro nás klíčový kanál z hlediska práce s databázemi a audiencemi klienta. Přestože má řada firem tendence jeho roli podceňovat, patří mezi nejefektivnější komunikační on-line kanály. Chceme plnit roli strategického partnera, který klientům pomůže potenciál tohoto kanálu maximálně vytěžit a integrovat ho do komunikačního mixu tak, aby dlouhodobě přinášel požadovaná KPI,“ vysvětluje Koupil.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist