Martina Kirchmanová bude z pozice Global Marketing Specialist podporovat agenturu Skřivánek při tvorbě zahraničního marketingu. Martina Kirchmanová má s marketingem zkušenosti především ze společnosti Rtsoft a ze svých vysokoškolských studií marketingové komunikace, při nichž se specializovala na internetový marketing. Hlavní náplní práce je právě příprava online marketingových kampaní, dohled nad sociálními médii a updatem webu či tvorba newsletteru a dalších marketingových materiálů.

„Od paní Kirchmanové si slibujeme, že náš tým obohatí především díky svým zkušenostem s optimalizací webových stránek pro snadnější vyhledávání informací a díky svému entuziastickému přístupu,“ řekla o nové zaměstnankyni Bronislava Chudobová, ředitelka jazykové agentury Skřivánek pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

Martina Kirchmanová bude pracovat v týmu Jaroslavy Ouzké, ředitelky zahraničního obchodu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist