Jakub Churý bude v Lundegaardu budovat silnou kompetenci v oblasti výkonnostního marketingu, analytiky a na ní navázané zvyšování výkonnosti klientských digitálních řešení. V jeho práci se skloňují online marketingové disciplíny jako PPC, RTB, Affiliate či SEO. Tyká si s analytickými nástroji Google Analytics, Adobe Analytics či open source platformy Piwik. Těšíme se, že tyto disciplíny bude prakticky využívat a rozvíjet i na komplexních projektech digitálních řešení pro klienty. 

„Lundegaard pro mě znamená výzvu a obrovskou příležitost se zase posunout o něco dál. Přináším zkušenosti s analýzou a řízením výkonu a těším se na spolupráci a formování podobně zaměřených týmů i v Lunde,” dodává Jakub.

Jakub Churý se marketingem zabývá již od studií. Vystudoval obor marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a prošel roční stáží se zaměřením na marketing a management v programu MBA na univerzitě Stamford International University. Poslední období Jakub pracoval v agentuře ACTUM+ na podobných projektech v oblasti výkonnostního marketingu.

Když se Jakub zrovna nepřehrabuje v grafech, tabulkách a číslech, rád si zahraje na kytaru (učí se), rád cestuje (kdo ne), jezdí na motorce a občas si rád zacvičí (ve zdravém těle zdravý duch).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist