Marek Kobulský působil v minulosti na postu Analytics & Optimization Architect ve skupině Mall Group a E-commerce Holdingu. Jeho cílem bude dokončit kompletní redesign služby, který přinese produkty v podobě all-inclusive pobytových balíčků, optimalizovat výkonnostní procesy a posílit zákaznickou analytiku. Za Klido.cz zároveň povede nově založený inovační think-tank.

"Klido.cz má na to stát se brzy jedničkou v tuzemském cestování. Díky připravovanému redesignu celé služby nás teď čeká hodně práce, která vyžaduje co největší vylepšení stávajících procesů. Klíčem je najít rovnováhu mezi výkonnostní složkou, která stále více směřuje k automatizaci repetitivních procesů a práci se zákazníkem a trhem jako takovým. Tam je naopak třeba umět správně interpretovat výsledky business inteligence a nenechat se vést jen čísly," zmiňuje Kobulský.

Marek Kobulský zároveň hodlá posílit roli Klido.cz v komunitě. O know-how se bude dělit především na odborných konferencích. Partnery, kteří se chtějí podílet na inovacích českého turistického prostředí, přivítá v nově spuštěném think-tanku.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist