Marek Kobulský působil v minulosti na postu Analytics & Optimization Architect ve skupině Mall Group a E-commerce Holdingu. Jeho cílem bude dokončit kompletní redesign služby, který přinese produkty v podobě all-inclusive pobytových balíčků, optimalizovat výkonnostní procesy a posílit zákaznickou analytiku. Za Klido.cz zároveň povede nově založený inovační think-tank.
"Klido.cz má na to stát se brzy jedničkou v tuzemském cestování. Díky připravovanému redesignu celé služby nás teď čeká hodně práce, která vyžaduje co největší vylepšení stávajících procesů. Klíčem je najít rovnováhu mezi výkonnostní složkou, která stále více směřuje k automatizaci repetitivních procesů a práci se zákazníkem a trhem jako takovým. Tam je naopak třeba umět správně interpretovat výsledky business inteligence a nenechat se vést jen čísly," zmiňuje Kobulský.
Marek Kobulský zároveň hodlá posílit roli Klido.cz v komunitě. O know-how se bude dělit především na odborných konferencích. Partnery, kteří se chtějí podílet na inovacích českého turistického prostředí, přivítá v nově spuštěném think-tanku.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist