Petra Kutálková má zkušenosti s návrhem i kompletní realizací analýz, evaluací a výzkumů. Pracovala s lidmi v krizi či s následky traumatu a dělala výzkumy ve skupinách lidí, které je obtížné kontaktovat.

“Kouzlu digitálního světa a UX výzkumu jsem propadla teprve před časem. Nabídku Dobrého webu jsem proto přijala s radostí a těším se, že se této oblasti budu moci intenzivně věnovat právě zde,” uvádí Petra Kutálková, nová výzkumnice Dobrého webu.

“Příchodu Petry si velmi vážíme a věříme, že u nás své bohaté zkušenosti a psychologický i sociologický background zužitkuje a obohatí tak náš tým mimo jiné i o pohled za oponu digitálna,” říká Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist