Petra Kutálková má zkušenosti s návrhem i kompletní realizací analýz, evaluací a výzkumů. Pracovala s lidmi v krizi či s následky traumatu a dělala výzkumy ve skupinách lidí, které je obtížné kontaktovat.

“Kouzlu digitálního světa a UX výzkumu jsem propadla teprve před časem. Nabídku Dobrého webu jsem proto přijala s radostí a těším se, že se této oblasti budu moci intenzivně věnovat právě zde,” uvádí Petra Kutálková, nová výzkumnice Dobrého webu.

“Příchodu Petry si velmi vážíme a věříme, že u nás své bohaté zkušenosti a psychologický i sociologický background zužitkuje a obohatí tak náš tým mimo jiné i o pohled za oponu digitálna,” říká Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist