Martin Mareš přichází z Triadu, kde 3 roky působil na pozici Creative director a měl na starosti značky Gambrinus, Excelent, Granko a Evropa 2.

V Leo Burnett bude mít na starosti široké portfolio mezinárodních a lokálních značek.

Prozradil na sebe, že ho baví poutavé příběhy v jakékoli formě, má rád chytré a zvídavé lidi a své volno tráví rád na vesnici.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist