Martin Mareš přichází z Triadu, kde 3 roky působil na pozici Creative director a měl na starosti značky Gambrinus, Excelent, Granko a Evropa 2.

V Leo Burnett bude mít na starosti široké portfolio mezinárodních a lokálních značek.

Prozradil na sebe, že ho baví poutavé příběhy v jakékoli formě, má rád chytré a zvídavé lidi a své volno tráví rád na vesnici.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist