"Lukáš je člověk, který v sobě naprosto unikátně snoubí vynikají praktickou znalost širokého oboru digitálního marketingu s fantastickými prezentačními a lektorskými dovednostmi. Jeho nová role bude daleko více customer-facing, než kdykoliv předtím a od jeho opětovného angažmá si slibujeme aplikaci inovovaného přístupu k práci především s novými zákazníky," vysvětluje Michal Mládek, obchodní a marketingový ředitel Dobrého webu.

“Dobrý web bylo nejvíc naplňující místo pro práci, jaké jsem během více než deseti let poznal. Chyběli mi klienti a proto bylo rozhodnutí se jim a jejich strategiím věnovat naplno jasnou volbou,” říká Lukáš Rýdl, nový Digital Development Consultant Dobrého webu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist