Společnost Discovery v posledních letech prováděla významné investice v oblasti EMEA – od akvizice společnosti Eurosport a prémiových sportovních práv, včetně těch na přenos olympijských her v letech 2018 až 2024, až po nové digitální produkty, které jsou určeny přímo spotřebitelům. Jedná se například o službu Dplay, která obsahuje oblíbené zábavní a sportovní programy Itálie, Norska, Švédska a Dánska. Neposlední z investic společnosti Discovery je její spolupráce na streamingové službě se společností ProSiebenSat1 v Německu, kde diváci najdou ten nejlepší obsah od obou společností. Společnost Discovery rovněž dosáhla významného pokroku – její streamingová služba Eurosport Player zaznamenala nárůst popularity v celé Evropě. 

Kasia Kieli bude ze své nové pozice urychlovat spotřebitelský a produktově zaměřený provozní model společnosti Discovery v rámci její největší oblasti příjmů. Díky konsolidaci obchodních jednotek, které byly dříve rozděleny na Velkou Británii, severskou oblast, jižní Evropu a oblast střední a východní Evropy, Středního východu a Afriky (CEEMEA), se nyní může jeden vedoucí tým zaměřit na optimalizaci hlavní obchodní činnosti, a současně rozvíjet nové oblastí růstu.

Kasia Kieli pro Discovery pracuje již 17 let a dříve řídila operace Discovery pro oblast CEEMEA na 112 trzích. Za jejího vedení se organizace značně změnila – původně byly distribuovány pouze základní kanály, ale postupně se organizace stala prosperující a lokálně relevantní, a dnes nabízí placenou televizi, volně dostupné nešifrované televizní vysílání a digitální produkty na dvou kontinentech.

„Kasia předvedla, že má velkou vizi a odhodlání, a také nesrovnatelné odborné znalosti v řízení pravděpodobně jednoho z nejsložitějších a nejrozmanitějších regionů světa.  EMEA je pro nás největší oblastí z hlediska příjmů, v minulosti byla také navíc cílem značných investic a do budoucna s ní máme velké ambice. Nepochybuji o tom, že pod pevným a efektivním vedením Kasi uvidíme, jak bude naše organizace se sjednocenou oblastí EMEA i nadále růst a prosperovat,“ komentoval změnu Jean-Briac Perrette, CEO a prezident společnosti DISCOVERY NETWORKS INTERNATIONAL.

„Ve společnosti Discovery jsem začala pracovat v roce 2000, protože jsem tuto značku měla v oblibě, věřila jsem v její hodnoty a viděla jsem příležitosti, které vytváří. Stále cítím to nadšení ze sledování našich programů, stejně jako miliony dalších diváků, kteří je každý den sledují, aby se pobavili, inspirovali a byli ohromeni. Po 17 letech u společnosti Discovery v ni věřím víc než kdy předtím. Tato doba je vzrušující, neboť můžeme svým fanouškům nabídnout spoustu nových způsobů, jak mohou sledovat svůj oblíbený obsah, prostřednictvím různých partnerství, platforem a zařízení,“ uvedla ke svém jmenování předsedkyně a výkonná ředitelka pro oblast EMEA Kasia Kieli

V rámci nového chodu společnosti Discovery představila Kasia Kieli nové vedení pro obchodování v oblasti EMEA, včetně například rozšíření působnosti Marinelly SoldiJamese Gibbonse, kteří pro ni budou v nové struktuře pracovat.

 

Marinella Soldi bude nyní působit jako ředitelka strategie pro oblast EMEA a výkonná ředitelka pro jižní Evropu a bude pracovat pro Kasiu Kieli. Soldi bude i nadále využívat své zkušenosti s úspěšným nešifrovaným televizním vysíláním, provozováním placené televize a digitálních služeb a bude spolupracovat s místním vedením v Itálii, Španělsku, Francii a Portugalsku. Kromě toho Soldi vytvoří a povede agendu Spotřebitelských trendů a vývoje produktů a Organizace obsahu pro oblast EMEA a Discovery Networks International. Její rozšířená role zajistí, že její inovativní duch, strategické myšlení, kreativní vedení a obchodní cit budou využity v celé organizaci. 

Soldi pomohla přeměnit italskou Discovery z výhradně placené televize na multiplatformový mediální přehrávač.  Společnost Discovery se nyní může pochlubit 7% podílem portfolia v Itálii, čímž se stává třetí největší národní televizní společností, a díky produktu Dplay si buduje pevnou základnu pro streamingové digitální služby.

 

James Gibbons je jmenován generálním ředitelem pro Velkou Británii/Irsko, Austrálii a Nový Zéland a ředitelem pro obchodní rozvoj v oblasti EMEA. Gibbons bude ve své nové roli spravovat britský trh, který je důležitým centrem společnosti Discovery, a který sestává ze 14 značek, jež se každý měsíc dostanou ke 26 milionům lidí. Bude stavět na úspěchu stávajícího britského týmu a bude pro tento klíčový trh hledat nové možnosti růstu. Do jeho působnosti budou také spadat kanály z Austrálie a Nového Zélandu. Vedly k tomu především faktory jako jsou podobná kultura, demografie, jazyková a programová strategie těchto trhů.  Gibbons bude navíc odpovídat za rozvoj stávajících i nových obchodních vztahů a za příležitosti pro rozvoj podnikání v oblasti EMEA. 

Ve společnosti Discovery pracuje Gibbons již více než 18 let, a to v oblastech po celém světě a zejména na vedoucích pozicích. V poslední době působil jako generální ředitel pro rozvíjející se podniky a vedoucí produktového a podnikového vývoje pro oblast CEEMEA. Transformoval partnerství v oblastech jako Turecko, Afrika, Střední východ a Německo, čímž výrazně rozšířil přítomnost společnosti Discovery v těchto oblastech. Vedl také růst a slučování japonského podniku ve funkci prezidenta japonské Discovery.

Gibbons na této pozici následuje Susannu Dinnage, která byla na začátku tohoto měsíce povýšena a jmenována do nově vytvořené pozice globální prezidentky pro Animal Planet.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist