Michal Špak bude úzce spolupracovat s Martinem Rozhoněm, který veškeré e-shopy v rámci skupiny Vivantis dosud vedl a nyní se bude věnovat roli výkonného ředitele.
„Michalův příchod do Vivantisu velmi vítám, protože dokáže naší společnosti dát cenné zkušenosti z mezinárodního prostředí a několikanásobně větších e-shopů, kde působil. Spolu s Michalem máme stejný pohled na strategii a způsob vedení společnosti a našich e-shopů,“ říká Martin Rozhoň.
Součástí role Michala Špaka je i strategické vedení segmentu Zdraví & Krása v rámci celé Mall Group, zejména na internetových obchodech Mall.cz, jeho zahraničních pobočkách a také v rámci Košík.cz.
„Segment Zdraví & Krása má v rámci naší obchodní skupiny podstatně větší potenciál, než jakého dosahuje nyní. Pracujeme na tom, abychom zpřehlednili nabídku pro naše zákazníky a nabídli jim na vybraných e-shopech přes 70 tisíc produktů zdraví a krásy ve velmi atraktivních akcích,“ dodává Michal Špak.
Obchodní značka Vivantis v současné době slučuje internetové obchody specializující se na prodej parfémů, kosmetiky, šperků, hodinek, produktů pro zdraví a módních doplňků, které založil Martin Rozhoň již před 17 lety. Vivantis působí na trzích v Česku, Slovensku a Rumunsku, a je reprezentována na stejnojmenných doménách (Vivantis.cz, Vivantis.sk a Vivantis.ro). V porovnání s loňským rokem veškeré e-shopy společnosti Vivantis zaznamenaly 20% růst. Letošní fiskální rok je tak pro Vivantis zásadní a překročí metu 1 miliardy korun. Nový generální ředitel Michal Špak má v plánu pokračovat ve strategii, která stojí na inspiraci a široké nabídce napříč segmenty.
„Jedinečnost Vivantisu vidím v tom, jakým způsobem dokáže inspirovat a skládat produktovou nabídku napříč všemi segmenty beauty. Vlastně jde o takovou reálnou beauty destination, kde najdete oblečení, hodinky, šperky, parfémy, kosmetiku a produkty pro zdraví. Jak říkáme ve Vivantisu: ‚Od hlavy až k patě, od kabelky po parfém‘. Miliarda, na kterou letos dosáhneme, je signál, že jde o oblíbený koncept, který má podle mého názoru šanci uspět i na dalších trzích, proto bude jedním z mých cílů expanze do dalších států Evropy,“ dodává Michal Špak, který strávil přechozí tři roky v roli výkonného ředitele agresivně expandujícího e-shopu Notino.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist