Barbora Bibková má několikaleté zkušenosti z působení v FMCG sektoru a rovněž společnosti MallGroup, kde působila na pozici Fashion Buyer Junior. Připravovala portfolio produktů k prodeji pro pět zemí a komunikovala s dodavateli a značkami.

„Bára je velkou posilou do našeho týmu. Vybrali jsme si ji pro její zkušenosti, ale především drive, kterým zapadá do našeho mírně šíleného týmu,“ říká zakladatel a CEO vemzu.cz Michal Do Viet.

Barbora Bibková studovala Marketing, Advertising and PR na University of New York in Prague a dále Fashion and Luxury Management na Global Business School of Barcelona.

Vemzu.cz se zaměřuje na životní styl, módu, kosmetiku, design a doplňky do bytu, nakupuje zde již 1 000 zákazníků měsíčně a mohou vybírat ze 7 000 produktů od 85 značek. E-shopu od svého vzniku loni v říjnu rostou meziměsíčně prodeje průměrně o 55 procent a letos plánuje celkový objem tržeb přes 25 milionů korun.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist