Adriana Kalábová působí v PR agentuře AMI Communications čtvrtým rokem. Nastoupila v lednu 2015 na pozici Account Assistant a za tu dobu se podílela na komunikaci řady značek z FMCG segmentu – Nestlé Coffee and Beverages, Nestlé Cereálie, Royal Gastro nebo Rancheros. Mezi současné klienty týmu patří kosmetické značky L’Oréal Česká republika, Electrolux – divize malých domácích spotřebičů, FOREO a projekt L’Oréal-UNESCO Pro ženy ve vědě.

Vystudovala obor Politologie na Fakultě sociálních studií UK a před PR dva roky působila jako externí redaktorka.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist