Adriana Kalábová působí v PR agentuře AMI Communications čtvrtým rokem. Nastoupila v lednu 2015 na pozici Account Assistant a za tu dobu se podílela na komunikaci řady značek z FMCG segmentu – Nestlé Coffee and Beverages, Nestlé Cereálie, Royal Gastro nebo Rancheros. Mezi současné klienty týmu patří kosmetické značky L’Oréal Česká republika, Electrolux – divize malých domácích spotřebičů, FOREO a projekt L’Oréal-UNESCO Pro ženy ve vědě.

Vystudovala obor Politologie na Fakultě sociálních studií UK a před PR dva roky působila jako externí redaktorka.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist