Petr Dvořák (45) sbíral své zkušenosti s businessem již od ukončení studií na vysoké škole jako manažer ve společnosti Lybar. Dva roky poté strávil v marketingu společnosti Nestlé. Jeho kariéra v oboru telekomunikací začala v roce 2001, kdy nastoupil do společnosti T‑Mobile. Tam působil na různých manažerských pozicích více než deset let, později stál v čele celé marketingové divize. Od roku 2012 byl ve Vodafonu na pozici viceprezident pro nefiremní zákazníky.
Ve Vodafonu se jako viceprezident nefiremních zákazníků v posledních měsících podílel spolu s Jiřím Báčou také na vedení oddělení firemních zákazníků a významně přispěl k jeho rozvoji a úspěchu v komerční oblasti.
„S Petrem a jeho týmem jsme ve Vodafonu úspěšně změnili naši strategii, posílili značku, přišli s úspěšnou produktovou strategií a ještě více vylepšili vnímání Vodafonu našimi zákazníky. Jsem hrdý na tento Petrův posun do vedení Vodafonu Malta,“ říká generální ředitel Vodafonu, Jiří Báča.
Ve volném čase se Petr Dvořák věnuje své rodině, vytrvalostně běhá, věnuje se triatlonu, jezdí na kole, lyžuje a zpívá ve sboru.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist