Veronika Vanišová bude zastřešovat marketing a komunikaci developerských projektů YIT. Jejím úkolem je zejména tvorba a řízení marketingových a mediálních plánů pro jednotlivé rezidenční projekty i korporátní komunikaci na českém trhu. Do její pracovní náplně patří také příprava kreativních konceptů, event. management či koordinace činností dodavatelských agentur.

Na nové pozici uplatní své více než desetileté zkušenosti získané u dalšího severského developera působícího v Česku –společnosti Skanska Reality, kde měla rovněž na starosti mediální a marketingové aktivity firmy.

Veronika Vanišovávystudovala Vysokou školu finanční a správní a hovoří anglicky.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist