Tomáš Búřil, nový obchodní ředitel Dentsu, bude mít primárně na starosti klientské portfolio a hledání příležitostí pro rozvoj obchodních aktivit napříč skupinou agentur spadajících do Dentsu Aegis Network. Búřilova role by měla přinést posílení vzájemné spolupráce těchto agentur a nastartovat další obchodní aktivity. Reportovat bude přímo genertální řediteli Petru Chajdovi.

“Po akvizici Adexpres Group se Tomáš velmi úspěšně integroval do celé skupiny a aktivně se zúčastňoval získávání nových klientů. Jelikož věříme, že jeho dlouholeté zkušenosti mohou přinést výsledky všem agenturám z naší skupiny, rozhodli jsme se jeho roli posunout do více strategické úrovně,” okomentoval změnu v rámci skupiny ředitel Dentsu Aegis Network na českém a slovenském trhu Petr Chajda.

Tomáš Búřil strávil sedm let v české internetové jedničce Seznam.cz, odkud v roce 2009 přešel do konkurenčního Centrum Holdings. Od začátku roku 2012 působil na pozici obchodního ředitele v digitální agentuře Adexpres, kterou na jaře roku 2016 koupila skupina Dentsu Aegis Network.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist