Kamila Tehranian po studiu na Karlově univerzitě plynule přešla do prostředí PR a marketingu. Několik let strávila v account oddělení Publicisu, aby pak spolu se svým kolegou Tomášem Kopečným znovuobnovila agenturu Scholz & Friends v Praze. Po devíti letech vedení agentury se rozhodla svůj podíl prodat a jít vstříc novým příležitostem.
„Velmi mě oslovilo už to jméno. Renegade, čili někdo, kdo má vlastní filozofii a kdo nepodléhá obecnému statu quo. Kdo mne zná, asi ví…(smích). Branded entertainment je pro mě ze všech sfér komunikačních možností úplně nejpřitažlivější. Pro člověka, který vyrostl na MTV, značka ideál. Je to sexy,” říká sama Kamila Tehranian.
Mimopracovní aktivity ráda soustřeďuje především do slunné Kalifornie a dalších míst po celém světě. Vše v jejím životě se však točí kolem uměleckého prostředí.
Ukotvení týmu Renegãdz založeného Antonínem Milatou a Josephem Tehranianem potvrzuje rostoucí poptávku klientů po nových formách komunikace. Renegãdz se specializují především na vytváření kreativních strategií a produkci v oblasti branded entertainment. Právě to bylo pro Kamilu Tehranian hlavním podnětem, proč přijala tuto nabídku.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist