Lenka Fučíková do firmy Konsepti přichází z agentury Nydrle, kde pracovala zejména na digitálních projektech pro Moneta Money Bank, Vodafone, LG, Billu či Unilever. Zkušenosti s marketingem a komunikací sbírala v minulosti také ve startupu Lunchtime.cz (který v roce 2014 koupilo indické Zomato) či DHL IT Services.
„V Konsepti budu mít na starosti celý marketing – online i offline. Mým cílem je zejména nadále posilovat pozici značky jako špičky v oboru a marketing více napojit na obchodní aktivity firmy.“
PIART, který zastupuje Lucie Šplíchalová, má v portfoliu klienty jako Sipral, Iceland, Nadace Vodafone, Nadace OSF či IN(ternet) Generation. Konsepti od spolupráce očekává posílení vztahů s médii a obecného povědomí o značce, lepší využití komunikačního potenciálu atraktivních značek i produktů a PR podporu při svých aktivitách a eventech pro veřejnost, které se v Holportu konají.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist