Lenka Fučíková do firmy Konsepti přichází z agentury Nydrle, kde pracovala zejména na digitálních projektech pro Moneta Money Bank, Vodafone, LG, Billu či Unilever. Zkušenosti s marketingem a komunikací sbírala v minulosti také ve startupu Lunchtime.cz (který v roce 2014 koupilo indické Zomato) či DHL IT Services.

„V Konsepti budu mít na starosti celý marketing – online i offline. Mým cílem je zejména nadále posilovat pozici značky jako špičky v oboru a marketing více napojit na obchodní aktivity firmy.“

PIART, který zastupuje Lucie Šplíchalová, má v portfoliu klienty jako Sipral, Iceland, Nadace Vodafone, Nadace OSF či IN(ternet) Generation. Konsepti od spolupráce očekává posílení vztahů s médii a obecného povědomí o značce, lepší využití komunikačního potenciálu atraktivních značek i produktů a PR podporu při svých aktivitách a eventech pro veřejnost, které se v Holportu konají.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist