Lucie Melicharová Jandová ve své dosavadní kariéře zastávala řadu seniorních manažerských pozic v marketingu a komunikaci v nadnárodních korporacích. Před nástupem do společnosti LBM působila téměř 9 let v globálním koncernu ABB na pozici ředitelky marketingové komunikace a PR pro Českou republiku a subregion střední a východní Evropy.

"Prokazatelné zkušenosti Lucie, především v oblasti marketingu a PR, budou novou hnací silou dalšího rozvoje a růstu LBM. Jejím hlavním úkolem bude strategické plánování a realizace veškerých marketingových a komunikačních aktivit," říká generální ředitelka LBM Zuzana Řezníčková.

"LBM se řadí mezi renomované společnosti s luxusním zbožím v České republice a je mi potěšením být součástí tohoto týmu. LBM si vybudovala za dobu své existence na českém trhu silnou pozici a mým hlavním cílem bude pečovat o její dobré jméno a dále budovat povědomí o společnosti a portfoliu zastupovaných značek ve všech tržních segmentech,” říká Lucie Melicharová Jandová.

Lucie Melicharová Jandová získala inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze a je absolventkou Executive Leadership programu na University of Pittsburgh.

V klíčové pozici Buying Directora zůstává i nadále Petr Jindra, který do konce loňského roku zastával rovněž pozici ředitele marketingu a PR. Nyní se tak bude plně věnovat nákupu kolekcí stávajících značek v Miláně a Paříži a rozvoji fashion portfolia LBM, do kterého v posledních měsících zařadil prestižní světové značky jako například Saint Laurent, Givenchy, Balenciaga, Dior či přispěl k výraznému rozšíření segmentu luxusní pánské módy.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist