Lenka Bogrová se v oblasti marketingu a komunikace pohybuje již třináct let jak na straně klientské, tak agenturní. Do sklárny Moser přichází z pozice manažerky pro sponzoring a eventy České spořitelny, kde zodpovídala za sponzorské portfolio banky a návazné marketingové aktivity. Předtím působila v rámci marketingového oddělení Adidas ČR na pozici Sports Marketing Manager nebo jako Account Manager v reklamní agentuře BPA sport marketing, zabývající se sponzoringem a reklamou v oblasti sportu.

„Řídit marketing mezinárodní značky jakou představuje Moser, je pro mě velká čest a obrovská výzva. Moser patří mezi světové unikáty. Každý jeho produkt je originál a nese v sobě otisk rukou mistrů ve svém oboru. Těším se na práci v místě, kde vznikají krásné věci s příběhem,“ říká Lenka Bogrová, která se chce v první fázi zaměřit především na vybudování plnohodnotného marketingového týmu a optimalizaci marketingových aktivit na českém trhu.

Je absolventkou Masarykovy univerzity v Brně, Ekonomicko-správní fakulty. Hovoří plynně anglicky a francouzsky a ve volném čase se věnuje zejména sportu, cestování, gastronomii a filmům.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist