Lenka Bogrová se v oblasti marketingu a komunikace pohybuje již třináct let jak na straně klientské, tak agenturní. Do sklárny Moser přichází z pozice manažerky pro sponzoring a eventy České spořitelny, kde zodpovídala za sponzorské portfolio banky a návazné marketingové aktivity. Předtím působila v rámci marketingového oddělení Adidas ČR na pozici Sports Marketing Manager nebo jako Account Manager v reklamní agentuře BPA sport marketing, zabývající se sponzoringem a reklamou v oblasti sportu.
„Řídit marketing mezinárodní značky jakou představuje Moser, je pro mě velká čest a obrovská výzva. Moser patří mezi světové unikáty. Každý jeho produkt je originál a nese v sobě otisk rukou mistrů ve svém oboru. Těším se na práci v místě, kde vznikají krásné věci s příběhem,“ říká Lenka Bogrová, která se chce v první fázi zaměřit především na vybudování plnohodnotného marketingového týmu a optimalizaci marketingových aktivit na českém trhu.
Je absolventkou Masarykovy univerzity v Brně, Ekonomicko-správní fakulty. Hovoří plynně anglicky a francouzsky a ve volném čase se věnuje zejména sportu, cestování, gastronomii a filmům.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist