Kateřina Holnová se pohybuje v oblasti řízení již léta. Od počátku své kariéry v roce 2001 vystřídala vedoucí pozice v oborech telekomunikace, bankovnictví a letectví. V české pobočce mobilního operátora Vodafone byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, v ČSA řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, pracovala také v Raiffeisen Bank a jako výkonná ředitelka ve společnosti Effectix.com. Před nástupem do IdeaSense působila jako marketingová ředitelka v Pet Center.

Působnost Be Prague plánuje Kateřina Holnová rozšířit o služby pro provozovatele bytů využívaných ke krátkodobým pronájmům. Projekt se tak zaměří zejména na pomoc s administrativou, jako je odvádění místních a lázeňských poplatků anebo hlášení hostů na cizinecké policii.

V Be Prague vidím velký potenciál. Lidé, kteří za ním stojí, jsou různorodé a inspirativní osobnosti a navíc moji kolegové v IdeaSense, se kterými jsme velmi dobře sladěni. Ráda investuji svůj čas a energii do nových věcí, které dávají smysl, mohou usnadnit čas i ostatním a jejich pobyt v Praze udělat ještě příjemnějším. Věřím, že se to Be Prague podaří,” říká nová CEO Be Prague a marketingová ředitelka IdeaSense, Kateřina Holnová.

Svou první pobočku otevřelo Be Prague 8. prosince 2017 na Letišti Václava Havla. K vydávání klíčů od objednaného ubytování a poskytování předplacených českých SIM karet od O2 se brzy připojí další služby.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist