Petr Vondráček do společnosti Asseco Solutions přichází z NEY spořitelního družstva, kde zastával pozici vedoucího oddělení marketingu a komunikací a podílel se například na velmi kladně hodnoceném loňském rebrandingu družstva. Předtím pracoval na vedoucích marketingových pozicích například v mBank pro Českou republiku a Slovensko nebo téměř deset let na postech v Československé obchodní bance. Za svou profesní kariéru získal i některá významná ocenění.
Petr Hampl řídí obě hlavní skupiny produktů Asseco Solutions - SME a Enterprise - čtěte ZDE
Martin Kršňák manažerem pro nový směr Asseco Solutions - čtěte ZDE
„Nejvíce si vážím těch, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost,“ říká Petr Vondráček. „Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios. Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji,“ dodává.
Koníčkem mu jsou jeho děti. S dospívajícím synem právě řeší volbu střední školy s IT zaměřením a s mladší dcerou absolvuje vystoupení aerobiku na mistrovstvích po celé České republice. K dalším zálibám řadí extrémní rockovou hudbu. V této oblasti byl v minulosti aktivní po obchodní a marketingové stránce. Dnes, jak říká, je vděčným spokojeným fanouškem a návštěvníkem festivalů.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist