Petr Vondráček do společnosti Asseco Solutions přichází z NEY spořitelního družstva, kde zastával pozici vedoucího oddělení marketingu a komunikací a podílel se například na velmi kladně hodnoceném loňském rebrandingu družstva. Předtím pracoval na vedoucích marketingových pozicích například v mBank pro Českou republiku a Slovensko nebo téměř deset let na postech v Československé obchodní bance. Za svou profesní kariéru získal i některá významná ocenění.
Petr Hampl řídí obě hlavní skupiny produktů Asseco Solutions - SME a Enterprise - čtěte ZDE
Martin Kršňák manažerem pro nový směr Asseco Solutions - čtěte ZDE
„Nejvíce si vážím těch, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost,“ říká Petr Vondráček. „Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios. Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji,“ dodává.
Koníčkem mu jsou jeho děti. S dospívajícím synem právě řeší volbu střední školy s IT zaměřením a s mladší dcerou absolvuje vystoupení aerobiku na mistrovstvích po celé České republice. K dalším zálibám řadí extrémní rockovou hudbu. V této oblasti byl v minulosti aktivní po obchodní a marketingové stránce. Dnes, jak říká, je vděčným spokojeným fanouškem a návštěvníkem festivalů.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist