Jan Rezek (38) působil před příchodem do Foxconn 4Tech ve společnosti Altron, kde zastával stejný pracovní post. Jeho hlavním novým úkolem je podpora a rozvoj produktového marketingu, komunikace, zavádění marketingových nástrojů a posílení obchodu směrem k zákazníkům a trhu.
V technologickém odvětví, a to jak v českých, tak mezinárodních firmách má Jan Rezek bohaté zkušenosti. Má za sebou dlouholetou praxi v produktovém managementu a marketingu ve společnostech Altron, T-Mobile, T-Systems, Českých Radiokomunikací a ČD-Telematiky.
Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze.
Mezi jeho koníčky patří aktivní sport všeho druhu.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist