Jakub Loos přichází do společnosti Jan Becher Pernod Ricard ze start-upu ClaimAir, do kterého v roce 2016 vstoupil. Předtím pracoval deset let ve společnosti Coca-Cola na pozicích Marketing Event Manager a Brand Manager pro značky Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy, Kinley a Lift.  

„Dávám si za cíl změnit a zlepšit vnímání Becherovky na českém trhu. Mám poměrně jasnou vizi o tom, kam chci, aby se Becherovka posunula v následujících 2-3 letech a na jejím naplnění budeme s kolegy intenzivně pracovat,“ představuje své cíle Jakub Loos.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist