Jan Krafka naváže v nové pozici na práci úspěšného vrcholového manažera Tomáše Mráze, který v loňském roce postoupil na post obchodního ředitele celého Plzeňského Prazdroje. Jan Krafka se chce zaměřit na podporu prodeje prémiových piv, která jsou u návštěvníků restaurací stále populárnější a na další rozvoj jedinečné české pivní kultury.
Jiří Klabzuba obchodním ředitelem pro retail pivovaru Plzeňský Prazdroj - čtěte ZDE
Tomáš Mráz obchodním ředitelem pivovaru Plzeňský Prazdroj - čtěte ZDE
„V Plzeňském Prazdroji se dlouhodobě staráme o to, aby majitelé hospod a restaurací měli co nejlepší servis a pomáháme jim v mnoha oblastech, od vybavení až po poradenství. Těší mě, že jsme díky tomu mezi nimi dlouhodobě nejlépe vnímaným dodavatelem. Naše úsilí v této oblasti chci nadále posilovat, aby z něj měly prospěch jak hospody a restaurace, tak zejména jejich návštěvníci,“ říká Jan Krafka.
V oblasti obchodu se Jan Krafka pohybuje od roku 2011 a hned od počátku se věnoval oblasti hospod a restaurací. V posledních dvou letech pak působil jako manažer pro celý západní region České republiky. Kariéru zahájil v ekonomickém odboru a postupně se vypracoval až do pozice regionálního finančního managera.
Do Plzeňského Prazdroje nastoupil Jan Krafka záhy po absolvování ekonomické fakulty Západočeské univerzity.
Kromě Západočeské univerzity studoval ještě ekonomiku na univerzitě ve francouzském Montpellier.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist