Pavel Slavík prošel ve společnosti HEINEKEN Česká republika bohatou cestou a načerpal tak široké spektrum nejrůznějších zkušeností. Do společnosti nastoupil v roce 2004 na pozici obchodního zástupce. O rok později se stal členem nově vzniklého oddělení trade marketingu, které pomáhal od základu budovat. Nejprve jako exekutivní pracovník, posléze jako specialista a od roku 2007 jako trade marketing manažer. V této funkci převzal zodpovědnost za strategii on-trade kanálu, nastavování obchodních standardů, plánování rozpočtu, spolupráci s dodavateli, zavádění nových produktů, technologií a mnohé další. V roce 2011 se Pavel Slavík vrátil do obchodního oddělení jako oblastní manažer prodeje pro akviziční tým středních Čech. Ještě téhož roku se mu naskytla příležitost přesunout se do moravského regionu a získat tak další zkušenosti jako oblastní manažer prodeje. Od roku 2012 až doposud působí v naší společnosti na pozici regionálního manažera prodeje. V této funkci převzal zodpovědnost za řízení všech on-trade obchodů moravského regionu, které představují více než polovinu z celkového objemu on-trade prodejů českého HEINEKENu.

Pavel Slavík se vyjádřil i k dlouhodobé vizi a cílům do budoucna. „Pro naplnění naší strategie je důležité stavět na tom, co se nám daří, a pokusit se nacházet příležitosti v tom, v čem můžeme být lepší. To se týká všech našich každodenních činností od efektivity, přes procesy, nástroje, výsledky (podíl na trhu, hektolitry, profit) až po motivaci a to, abychom měli být na co hrdí. Ve společnosti pracuji již dlouho, a proto vím, jak skvěle se spolupracuje s lidmi, které práce baví. Z tohoto důvodu je pro mě prioritou, abychom fungovali jako jeden tým zapojených a motivovaných lidí, kteří chtějí a vědí, co je naší misí. Včetně otevřené komunikace mezi ostatními odděleními. Tato nová role je pro mě výzvou, na kterou se velice těším.

V moravském regionu se zatím nic nezměnilo, Pavel Slavík současně povede svůj tým do doby, než bude oznámen jeho nástupce. Ten vzejde z externího nebo interního výběrového řízení.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist