Vladimíra Formánková přichází do společnosti Pivovary Staropramen ze společnosti Diageo, kde působila přes čtrnáct let na klíčových marketingových pozicích v rámci mnoha zemí a regionů Evropy. Naposledy jako ředitelka marketingu a inovací pro střední a východní Evropu. Svoji bohatou kariéru začínala v reklamní agentuře McCann-Erickson Praha a poté ji rozvíjela na pozicích Account Group Director a Strategic Planning Director u společnosti Ark Thompson Advertising. Mezi její největší úspěchy ve společnosti Diageo patří budování značek Johnnie Walker, Captain Morgan a Baileys ve střední a východní Evropě.
Jan Matějů povede Commercial Excellence společnosti Pivovary Staropramen - čtěte ZDE
Tomáš Hvězda brand manažerem ve společnosti Pivovary Staropramen - čtěte ZDE
„Řídit marketing české pivovarnické dvojky v zemi s tak rozvinutou pivní kulturou a tradicí je pro mě velká čest, radost a výzva zároveň. Moc se těším na práci s tak širokým portfoliem našich pivních značek, které mají dlouholetou tradici, ale jsou navíc v mnoha ohledech velmi inovativní,“ říká Vladimíra Formánková, která se v první fázi hodlá zaměřit především na budování značky Staropramen.
Vladimíra Formánková bude ve společnosti Pivovary Staropramen zodpovědná za oblast marketingu v České republice i na Slovensku.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist