Vladimíra Formánková přichází do společnosti Pivovary Staropramen ze společnosti Diageo, kde působila přes čtrnáct let na klíčových marketingových pozicích v rámci mnoha zemí a regionů Evropy. Naposledy jako ředitelka marketingu a inovací pro střední a východní Evropu. Svoji bohatou kariéru začínala v reklamní agentuře McCann-Erickson Praha a poté ji rozvíjela na pozicích Account Group Director a Strategic Planning Director u společnosti Ark Thompson Advertising. Mezi její největší úspěchy ve společnosti Diageo patří budování značek Johnnie Walker, Captain Morgan a Baileys ve střední a východní Evropě.

„Řídit marketing české pivovarnické dvojky v zemi s tak rozvinutou pivní kulturou a tradicí je pro mě velká čest, radost a výzva zároveň. Moc se těším na práci s tak širokým portfoliem našich pivních značek, které mají dlouholetou tradici, ale jsou navíc v mnoha ohledech velmi inovativní,“ říká Vladimíra Formánková, která se v první fázi hodlá zaměřit především na budování značky Staropramen.

Vladimíra Formánková bude ve společnosti Pivovary Staropramen zodpovědná za oblast marketingu v České republice i na Slovensku.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist