Kromě Norska už datasapiens pomáhají zpracovat a vytěžit Big Data firmám v České republice a na Slovensku, v Maďarsku, Nizozemsku, Černé Hoře, Srbsku a Švédsku. „Díky mnoha letům stráveným v zahraničních firmách, kosmopolitnímu složení našeho teamu a unikátní byznysově-technologické struktuře máme v budoucnu ambice vstupovat i na další evropské trhy,“ říká Jiří Tošovský, COO datasapiens.

Společnost datasapiens se zaměřuje zejména na datovou monetizaciPro své klienty zajišťuje datasapiens kompletní servis od samotného technologického zpracování datové analýzy až po návrh byznysového využití získaných informací.„Jen od začátku letošního roku se celosvětově vyprodukovalo více dat, než za celou historii. Problém je ale jejich využití, což si začíná uvědomovat stále více firem. Jak díky datům zvýšit obrat nebo snížit náklady? To jsou hlavní otázky, které nyní s klienty řešíme a které budou naprosto klíčové v příštích deseti letech,“ dodává Michal Štádler, CEO datasapiens.

Datasapiens založil v roce 2015 se třemi dalšími společníky bývalý marketingový ředitel Tesco Michal Štádler. Společnost se zaměřuje zejména na tzv. datovou monetizaci, která umožňuje firmám využít vlastní data k efektivnější spolupráci s dodavateli. Mezi její klienty patří například Marks & Spencer, Shell, Cinema City nebo lékárny BENU.  

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist