Lukáš Kropík působil před příchodem do České spořitelny šest let v poradenské společnosti Deloitte, kde zodpovídal za komunikaci s médii a podílel se na projektech externí a interní komunikace. Dva roky byl rovněž součástí týmu externí komunikace mobilního operátora Vodafone.
Příchodem do České spořitelny doplňuje čtyřčlenný tým, který vede šéf externí komunikace a tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý a dále ho tvoří František Bouc a Andrea Studihradová.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist