Lukáš Kropík působil před příchodem do České spořitelny šest let v poradenské společnosti Deloitte, kde zodpovídal za komunikaci s médii a podílel se na projektech externí a interní komunikace. Dva roky byl rovněž součástí týmu externí komunikace mobilního operátora Vodafone.

Příchodem do České spořitelny doplňuje čtyřčlenný tým, který vede šéf externí komunikace a tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý a dále ho tvoří František Bouc a Andrea Studihradová.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist